Kasko Değil Fiyasko: Turkcel Akıllım Güvende mİ?

Hani Hayat Paylaşınca Güzeldi Turkcel? #KaskoDeğilFiyasko

Turkcel Akıllım Güvende mi?

1. gün bekle
2. gün bekle
3. gün bekle
4. gün bekle
5. gün bekle
6. gün bekle
7. gün bekle

Eeee ayıp ama Selocan!

4 ay önce bir telefon aldık, “kasko da yaptıralım” dedik. Telefon 2. gün kırıldı. İyi ki; kasko yaptırmışız diyecektik ki; adı sanı bilinmeyen kasko şirketine (Samsung bayisinden almıştık telefonu da kaskoyu da) telefonu bir gönderdik 3 ay haber alamadık, telefondan. 5 ay uzun uğraşlar sonucu tamir edilmiş olarak geldi; ama kaç tüketici şikayeti, savcı koşturmacası anca bir muhattap bulduk da alabildik.

Derken “ee ben 4 yıllık telefonumu değiştireyim” deyip Kadıköy Boğa Meydanı üstündeki Turkcell Şubesine gittim. Telefonun özelliklerini inceledim ve bir adet siyah Samsung Galaxy A7 2017 aldım. Alırken "çok kibar" bir şekilde hizmet sunan Turkcel TİM Kadıköy Boğa Şubesi telefonumun başına bir şey gelirse “kırılma, çalınmaya karşı "Turkcell'in Akıllım Güvende" hizmeti olduğunu ayrıca “telefonum bilmem kaç ay Turkcel güvencesi/sigortası altında olduğunu” söyledi. Ben de trrrek bir kasko alacağıma “Turkcell Akıllım Güvende” hizmetini 305,80 TL (sen Üçyüz-beş-türklirası-seksenkuruş sen Turkcell Akıllım Güvende) gibi bir bedel karşılığında aldım. Çünkü Turkcell "kırılmayı, çalıntıyı karşılayan bir hizmet vadediyordu satış temsilcisi bende inandım aldım. 

Fatura:


Web sitesindeki Akıllım Güvende Nedir'e ve detaylara da baktım. Yazıyı da görünce iyice güvendim: "Üstelik Akıllım Güvende Asistans Paketi'nden faydalanan kullanıcılarımıza cihaz sigortası Turkcell'den hediye!" Detaylar da da biz çalınmayı karşılamıyoruz gibi bir şey yazmıyor!



Kolay kolay güvenmem ama kurumsal şirket yalanla dolanla işi olmaz dedim. Sonra satış temsilcisine bir kez daha sordum. “Şimdi ben 300 TL verince telefon çalınma, kırılmaya karşı güvence altında mı? Bu hizmet Turkcell’in kendi hizmeti mi ” dedim. “Aynen abi” dedi. 

Ben de aldım! 

Ve telefon atta!


Telefonumu 2 ay sonra takside unuttum. 4-5 adım atınca fark ettim. Diğer telefonumdan aradım. Telefon 10-15 kez çaldı. Sabah şarj etmiştim. Fişten çekeli 15 dakika olmamış. Telefona ulaşılamıyordu artık. Ya taksici çaldı ya da taksiye binen biri vicdansızlık yaptı. 

Turkcell Akıllım Güvdende FiyasKosu: Biz ilgilenmiyoruz


Sabah karakola git. İfade ver. Turkcell'i ara. Anlat. Turkcel beni 0532 757 22 33 numarasına yönlendirdi. Aradım. Karşımdaki ses aynen şöyle dedi. Merhaba “Turkcell Akıllım Güvende” hizmetleri mi?" dedim. “Hayır burası bilmem ne kasko/sigorta şirketi” dedi. “Peki” dedim. Böyle böyle. “Biz böyle bir hizmet vermiyoruz” dedi. Hop bi saniye! "Siz şimdi bana çalınma, kaybolma konusunda hizmet vermiyoruz ve burası bir Turkcell şirketi değil mi diyorsunuz" dedim. “

Evet” dediler.

Uzatmadım. “Dava edeceğim sizi” dedim.

Tam Şikayet Var'a yazıyordum, search edince karşıma bunlar çıktı: Yani bu derdi çeken ben değilmişim, twitter'da ve e-şikayet mecralarında binlerce insan varmış:


Linkler: https://www.sikayetvar.com/turkcell/kasko?page=2 

https://www.sikayet.com/turkcell-akillim-guvende-kandirmacasi-ve-verilmeyen-hizmet 

Twitter şikayetleri:
https://twitter.com/search?q=ak%C4%B1ll%C4%B1m%20g%C3%BCvende&src=typd 

Turkcell Sosyal Medya İletişim Açmazında 8. Gün

Turkcell’e twit atıyorum. "Bakıyoruz yeaaa" modundalar. Duruma dair mesajlar DM’ler derken. Yanıt: İlgileniyoruz... Direkt son konuşmalardan görseller, buyurun...


Turkcel TIM: Konu bizle alakalı değil

Geçen telefonu aldığım kurumdan aradılar. Ben Turkcell’den arıyorum dediler. Konuyu bana anlatın dedi. Anlattım. Nereden aldınız dedi. Dedim ki; Ben her şeyi kordinatlarına varana kadar attım. Size bilgi verilmedi mi? Yok bilgi vermediler dedi. Yine anlattım. "Size Akıllım Güvende sözleşmesini vermedik mi?" dedi. Dedimki bana faturadan başka hiçbir şey vermediniz! Ayrıca “siz Turkcell MT’si iseniz size nasıl bilgi vermiyorlar.

Bu kez de "ben MT değilim, Turkcell değilim, bayisim" dedi.

"Bakın siz beni mi zarflıyorsunuz? Nereden ne aldığım konusunda. Sen de tüm fatura, IMEI ve müşteri kaydı var. Ne soruyorsun daha. Bakın açık ve düzgün iletişim kuralım 5 günüm yendi daha yenmesin dedim. Şube yetkilisi "ben durumu Turkcell'e bildircem" dedi kapattı!

"E zaten biliyorlar" dedim. "Görevim bu, durumu onlara aktaracağım" dedi.

Peki bu sorunu sizle mi Turkcell'e mi halledeceğim diye soracak oldum? Dıııt, dıııttt. Telefon kapandı.

8. gün oldu bekliyorum...

Hani Hayat Paylaşınca Güzeldi Turkcell!

Eğer bir hizmeti "kaskosu her şeyi kapsıyor gibi" sattırıyorsanız. Reklam iletişimini "kaskosu her şeyi kaspıyor gibi" yapıyorsanız. Bu yasal değildir!

İlla Turkcell anasayfaya girip, akıllım güvendeyi bulup. Sonra detayları tıklayıp daha sonra minnak minnak yazdığınız sözleşme linkini tıklayıp, pdf'i indirip " bu sigorta dediğimiz şey bunları bunları karşılamıyor yazısını" okuyarak mı öğreneceğiz. Bunun adını tüketici güvenini kötüye kullanmaktır!

Kolay gelsin...

*Bu arada işini hakkı ile yapan Turkcel ajansı ve sosyal medya yöneticleri her daim sorularıma onlardan gelen yanıtı hızla iletmiştir.

9. Gün Beklemedeyim....





Yorumlar

  1. Kardeşim bu çabanın bi sonuç çıktı mı

    YanıtlaSil
  2. Allah belâlarını versin. Ne hale geldik. Benim de başıma buna bezer bir durum geldi. Koskoca Türkcell bile kandırıyorsa küçük esnaf bizi havada s.k ... amk

    YanıtlaSil
  3. WynnBET Casino Near Santa Barbara - Mapyro
    Directions to 의왕 출장샵 WynnBET Casino (Valley Street, Santa Barbara), based on 857 reviews. The property 청주 출장안마 offers live 성남 출장샵 dealer tables, 김포 출장마사지 food and 부천 출장안마 beverage,

    YanıtlaSil

Yorum Gönder